Πηγαίνω στα τυφλα, απο διαίσθηση. Μπορει να ειναι καλο μπορει και οχι
Ξεκίνησα με χαρτακια που ειχαν τις πράξεις και τα νουμερα. Αλλά πισω απο τα νουμερα ήταν το τι αντιπροσώπευε κάθε νούμερο
Η άσκηση (Γ δημοτικου)
Σκέφτηκα. Πώς να ενισχύσω άραγε την κατανόηση τους αλγόριθμου που "τρεχει" απο πισω;
(η φωτογραφια δειχνει τη φαση πρωτου βάλω το νοημα πισω απο τα νουμερα- σκεφτόμουν φτιάχνοντας)
Ακολουθεί η παρουσιαση των πράξεων με χαρτάκια. Εβαλα και νηματα αντι παρελθέσεων (αλλά δεν ειμαι χαρουμενος για το πώς το έκανα. Βιαζόμουν. Δουλευα μαζι τους αλλά περισσοτερο εγω. Ασχημη αισθηση)
και μετα γυρίζω τα νουμερα και εμφανιζονται οι ποσότητες
Τελείωσα με ένα απλό excel αρχείο όπου τα κουτιά αντιστοιχουν στις ποσοτητες (με ονόματα) και αλλαζοντας τα νουμερα βρίσκει κανεις λύσεις σε κάθε τέτοιου τυπου προβλημα
(Αισθάνομαι λες και κάνω παρουσίαση μαγειρικής: τελειωνουμε ρίχνοντας σιρόπι πάνω στο παγωτό)
Ισως θα μπορουσα να κάνω τα χαρτάκια ώστε να μοιάζουν πιο πολυ με το excel (πχ να ειναι διπλωμένα και να εμφανιζεται μετα σαν τιτλος η έννοια ή και να κρυβεται το νουμερο άν θελουμε, τελος πάντων καθένας μπορει να σκεφτεί τα δικά του)
Δεν ξέρω αν στέκει. θελει σκέψη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου